اخبار

انجام سفارش مشترک تولید 4000 سجاده توسط اعضای شبکه پوشاک خوزستان

خوزستان

۱۴۰۱/۰۴/۲۲

خلاصه خبر

پیشران طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان با همکاری برخی اعضای شبکه پوشاک، یک سفارش تولید سجاده را به صورت مشترک به انجام رساند و تحویل داد.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان، نادیا علی نجاتی پیشران تریکودوزی با اعلام این خبر اظهار کرد: باتوجه به آشنایی و ارتباطات ایجادشده میان اعضای شبکه پوشاک تصمیم گرفتم از توان و ظرفیت اعضا و همکاران برای انجام سفارش های کار استفاده کنم؛ البته همکاری های دیگری هم در زمینه آموزش و تربیت نیرو اتفاق افتاده که مثمرثمر بوده است.
وی خاطرنشان کرد: اخیرا یک سفارش دوخت سجاده نماز از طرف یکی از نهادها به تعداد 4000 سجاده درخواست شد که آن را بنا به درخواست دوستان، میان چهار تن از آن ها در شهرستان های اهواز، اندیمشک و هفتکل توزیع کردم و به یاری خدا کار به خوبی انجام و تحویل داده شد.
این پیشران شبکه پوشاک خوزستان خاطرنشان کرد: همچنین چندین سفارش دوخت لباس فرم از مدارس دریافت کردم که بنا دارم آن را با همکاری و استفاده از ظرفیت نیروهای دیگر دوستان عضو شبکه انجام دهم که منافع آن برای دیگر همکاران هم آورد داشته باشد.
 نادیا علی نجاتی از سال 1399 به عنوان پیشران با طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان همکاری دارد و توانسته با راهبری و هدایت دبیرخانه طرح ضمن توسعه کسب و کار خود برای زنان سرپرست خانوار در مناطق محروم اهواز اشتغال ایجاد کند و همکاری های خوبی با اعضای شبکه پوشاک و دبیرخانه طرح داشته باشد.
طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با هدف ایجاد اشتغال برای ۵۴ هزار نفر از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جهاد دانشگاهی واگذار شده و سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان نیز با سهمیه ۲۵۰۰ نفر، مجری این طرح در استان است.