اخبار

برگزاری سومین نمایشگاه مجازی «محصولات تولیدی مشاغل خانگی» در اصفهان

اصفهان

۱۴۰۱/۰۵/۰۱

متن کامل خبر

معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان از برپایی سومین نمایشگاه مجازی معرفی کالا و خدمات مشاغل خانگی استان در مرداد ماه امسال با همکاری اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی و اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان خبر داد.

افسون نیازبخش با اشاره به اعلام فراخوان نمایشگاه، اظهار کرد: این نمایشگاه در راستای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان، برگزار می شود که به دلیل رعایت مقررات بهداشتی و  شرایط  ناپایدار کرونایی برگزاری آن به صورت مجازی خواهد بود.

وی افزود: در این نمایشگاه محصولات مشاغل خانگی تولید شده توسط متقاضیان و پیشران های دو طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و توانمند سازی زنان سرپرست خانوار بر اساس الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی، عرضه خواهد شد.

معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، آخرین مهلت شرکت در این نمایشگاه را 7 مرداد ماه اعلام و تصریح کرد: متقاضیان برای شرکت در این نمایشگاه باید تا این تاریخ به لینک ثبت نام مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.وی افزود: افرادی می توانند در این نمایشگاه شرکت کنند که محصول تولیدی آنها از سطح کیفی قابل قبولی نیز برخوردار باشد.

نیازبخش هدف اصلی از برپایی این نمایشگاه را توسعه بازار حوزه مشاغل خانگی عنوان کرد و افزود: در کنار معرفی توانمندی های این حوزه، شبکه سازی بین فعالان حوزه مشاغل خانگی و نیز توسعه زنجیره های ارزش از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.