اخبار

تکمیل مدارک پیشران پوشاک هفتکل جهت اخذ تسهیلات سرمایه در گردش

خوزستان

۱۴۰۱/۰۵/۰۵

خلاصه خبر

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان از حضور پیشران حوزه پوشاک شهرستان هفتکل جهت تکمیل مدارک به منظور اخذ وام سرمایه در گردش خبرداد.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان، شیما تقی نژاد با اشاره به رایزنی های معصومه بهزادی مکوندی جهت تأمین نقدینگی و سرمایه در گردش برای توسعه کسب و کار این تولیدکننده در شهرستان هفتکل، اظهار کرد: این پیشران امروز، چهارشنبه 5 مردادماه همراه با ضامن خود با حضور در محل دبیرخانه نسبت به تکمیل فرم ها و ارائه مدارک و ضمانت لازم جهت اخذ تسهیلات یک ساله سرمایه در گردش اقدام کرد.
وی با بیان اینکه تسهیلات سرمایه در گردش با حمایت یک مؤسسه خیریه به صورت قرض الحسنه و با بازپرداخت یک ساله به پیشرانان طرح قابل پرداخت است، گفت: باتوجه به درخواست خانم بهزادی و همکاری این پیشران در ایجاد اشتغال برای بانوان در شهرستان محروم هفتکل، این تسهیلات با هدف کمک به بهبود کسب و کار و اشتغال پابدار نیروهای این تولیدکننده اعطا خواهد شد.
مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان خاطرنشان کرد: خانم بهزادی به عنوان پیشران عضو شبکه پوشاک استان، در رشته های مختلف تولید پوشاک فعالیت می کند و علاوه بر اعضای خانواده، توانسته برای تعدادی از بانوان منطقه خود در محل کارگاه و همچنین برای 2 نفر نیروی خانگی شغل ایجاد کند.
طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با هدف ایجاد اشتغال برای ۵۴ هزار نفر از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جهاد دانشگاهی واگذار شده و سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان نیز با سهمیه ۲۵۰۰ نفر، مجری این طرح در استان است.