اخبار

نشست بررسی دغدغه های تولید محصولات چوب در استان مرکزی برگزار شد

مرکزي

۱۴۰۱/۰۶/۰۱

خلاصه خبر

به گزارش دبیرخانه طرحی ملی مشاغل خانگی در استان مرکزی کارگاه تولیدی محصولات چوب به دستگاه های بروز در حوزه خراطی مجهز شد. در شهر اراک تنها چند نفر کار خراطی انجام میدهند که همگی به صورت شبکه ای در این رشته باهم در ارتباط هستند . اله جان بزرگی پیشران طرح مشاغل خانگی تنها بانوی فعال این رشته در شهر هستند که کار فروش چوب رانیز انجام می دهند .


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی مشاغل خانگی در استان مرکزی با  الهه جان بزرگی پیشران رشته معرق و خراطی  در دبیرخانه راه کارهای همکاری های موثر تر مورد بررسی قرار گرفت.الهه جان بزرگی که به تازگی موفق به دریافت تسهیلات حمایتی طرح شده است از تجهیز کارگاه تولیدی خود گفت.
جان بزرگی گفت علی رغم مشکلاتی زیادی که فعالیت در این رشته برای خانم ها دارد 8سال است که به صورت مستمر در این رشته فعالیت می کند. و انتظار حمایت بیشتری در این مسیر دارد .وی در خصوص دریافت تسهیلات از بانک کارافرین گفت .وام را دریافت کرده ام  اما با خون دل!! اگر قرار باشد یک کارافرین برای پیدا کردن یک ضامن و دریافت وام این همه مشکل داشته باشد پس بقیه متقاضیان دریافت وام چه می کشند.
وی افزود باتمام مسائلی که داشته امروز از اینکه کارگاهش مجهز به دستگاه های روز شده است بسیار خرسند است .
سازماندهی متقاضیان برای تولید کیفی محصول و برنامه ریزی برای پیدا کردن بازار و فروش محصولات از عمده ترین مسائل مطرح شده در این نشست بود .