اخبار

برگزاری دو کارگاه اموزشی در شهرستان جرقویه اصفهان

اصفهان

۱۴۰۱/۰۶/۰۱

متن کامل خبر

   به گزارش دبیرخانه کارگروه اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان اصفهان، روز 3 شنبه 1 شهریور ماه ، دو کارگاه آموزشی در زمینه آشنایی با نحوه دریافت مجوز مشاغل خانگی و همچنین اصول بازاریابی و فروش محصولات در محل حسینه ولیعصر روستای مالواجرد از توابع شهرستان جرقویه برگزار شد. در این جلسه که مدیر اداره جهاد کشاورزی، رئیس شورای اسلامی روستا حضور داشتند، توسط تیم مدرسین، مباحثی در زمینه نحوه ثبت نام افراد در سامانه مشاغل خانگی، چگونگی اخذ مجوزها ، دریافت تسهیلات و همچنین آشنایی با اصول بازاریابی و فروش ارائه گردید و مقرر شد براساس مزیتهای شغلی موجود در منطقه و همچنین توانمندی کارافرینان مستقر در شهرستان، از مدل اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی برای ایجاد و احیا مشاغل خرد و خانگی موجود و همچنین برگزاری نمایشگاه های فروش محصولات تولیدی بهره مند گردند.

شهرستان جرقویه در جنوب شرقی استان اصفهان با داشتن جاذبه های گردشگری طبیعی گوناگون، همه ساله پذیرای گردشگرانی از سراسر استان و کشور می باشد.ساکنین مالواجرد در حوزه تولیدات ظروف الومنیوم، ساعت های دیواری،کاربافی و... مشغول به فعالیت هستند.

گفتنی است طرح ملي توسعه مشاغل خانگي با كارفرمايي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي با هدف ايجاد اشتغال پايدار براي توانمندسازي متقاضيان و اتصال به بازار همزمان با سراسر كشور در این استان در حال اجراست.