اخبار

نشست صمیمی فعالان و پشتیبان های مشاغل خانگی با مدیران اداره کار، کمیته امداد و جهاددانشگاهی با هدف ارائه راهکارهای توسعه فروش و معرفی روش های تسهیلات مالی ۱۴۰۱ برگزار گردید

مازندران

۱۴۰۱/۰۶/۰۲

خلاصه خبر

نشست صمیمی فعالان و پشتیبان های مشاغل خانگی با مدیران اداره کار، کمیته امداد و جهاددانشگاهی با هدف ارائه راهکارهای توسعه فروش و معرفی روش های تسهیلات مالی ۱۴۰۱ برگزار گردید این نشست با حضور ۶۰ نفر از پشتیبان ها، فعالان و توانمندان رسته های مختلف مشاغل خانگی برگزار شد و حدود 3 ساعت به طول انجامید و در پایان نیز کارشناسان و مدیران اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی و کمیته امداد امام خمینی(ره) به پرسش های حاضرین پاسخ گفتند. در این نشست آقای روشن از مدیران اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان، روند اخذ ثبت نام در سایت وزارت کار و دریافت مجوزهای مشاغل خانگی که به دو صورت مستقل و پیشران صادر خواهد شد را تشریح کردند و سپس با اشاره به اختصاص سقف مبلغ دریافت وام برای تسهیلات مشاغل خانگی به چگونگی ثبت نام و شرایط متقاضیان اشاره نمودند.


متن کامل خبر

نشست صمیمی فعالان و پشتیبان های مشاغل خانگی با مدیران اداره کار، کمیته امداد و جهاددانشگاهی با هدف ارائه راهکارهای توسعه فروش و معرفی روش های تسهیلات مالی ۱۴۰۱ برگزار گردید

این نشست با حضور ۶۰ نفر از پشتیبان ها، فعالان و توانمندان رسته های مختلف مشاغل خانگی برگزار شد و حدود 3 ساعت به طول انجامید و در پایان نیز کارشناسان و مدیران اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی و کمیته امداد امام خمینی(ره) به پرسش های حاضرین پاسخ گفتند.

در این نشست آقای روشن از مدیران  اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان، روند اخذ ثبت نام در سایت وزارت کار و دریافت مجوزهای مشاغل خانگی که به دو صورت مستقل و پیشران صادر خواهد شد را تشریح کردند و سپس با اشاره به اختصاص سقف مبلغ دریافت وام برای تسهیلات مشاغل خانگی به چگونگی ثبت نام و شرایط متقاضیان اشاره نمودند.

در ادامه این نشست آقای حسین پور از مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) استان نیز به جزئیات ارائه وام به افراد غیر از مددجو، همچون طرح راهبری، کارفرمایی و .....  اشاره نموده و راهکارهای تامین مالی برای فعالین مشاغل خانگی را تشریح نمودند.

 در این نشست  رمضان مهدی زاده مدیر اشتغال جهاددانشگاهی مازندران نیز به تشریح اهداف طرح ملی توسعه مشاغل خانگی پرداختند.

و در پایان نشست نیز مدیران به سئوالات فعالین مشاغل خانگی پاسخ دادند.