اخبار

برگزاری کارگاه اموزشی در روستای نیک اباد اصفهان

اصفهان

۱۴۰۱/۰۶/۰۲

متن کامل خبر

   به گزارش دبیرخانه کارگروه اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان اصفهان، روز 4 شنبه 2 شهریور ماه ، کارگاه آموزشی در زمینه آشنایی با اصول بازاریابی و فروش محصولات تولیدی مشاغل خانگی در محل سالن فرهنگی حضرت قاسم  روستای نیک اباد  از توابع شهرستان جرقویه برگزار شد. در این جلسه مباحثی در زمینه نحوه ثبت نام افراد در سامانه مشاغل خانگی، چگونگی اخذ مجوزها، دریافت تسهیلات و همچنین آشنایی با اصول بازاریابی و فروش ارائه گردید و مقرر شد براساس مزیتهای شغلی موجود در منطقه و همچنین توانمندی کارافرینان مستقر در شهرستان، از مدل اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی برای ایجاد و احیا مشاغل خرد و خانگی موجود بهره مند گردند.

شهرستان جرقویه در جنوب شرقی  استان اصفهان با داشتن جاذبه های گردشگری طبیعی گوناگون، همه ساله پذیرای گردشگرانی از سراسر استان و کشور می باشد.ساکنین روستاهای جرقویه سفلی در حوزه صنایع دستی، قالی بافی، بافت گلیم و... مشغول به فعالیت هستند.

گفتنی است طرح ملي توسعه مشاغل خانگي با كارفرمايي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي با هدف ايجاد اشتغال پايدار براي توانمندسازي متقاضيان و اتصال به بازار همزمان با سراسر كشور در این استان در حال اجراست.