اخبار

امضاء تفاهم نامه همکاری دو جانبه وزارت کار و جهاددانشگاهی در چهارمحال وبختیاری

چهارمحال وبختيارئ

۱۴۰۱/۰۶/۰۲

خلاصه خبر

تفاهم نامه همکاری دو جانبه وزارت کار و جهاددانشگاهی در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در چهارمحال وبختیاری به امضا رسید.


متن کامل خبر

تفاهم نامه همکاری دو جانبه وزارت کار و جهاددانشگاهی در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در چهارمحال وبختیاری به امضا رسید.
به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان چهارمحال و بختیاری، در راستای اجرای فاز سوم(اتصال به بار) متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان چهارمحال و بختیاری تفاهم نامه بین وزارت کار و جهاددانشگاهی این استان، منعقد شد.
استفاده از ظرفیت های طرفین برای توسعه همکاری های آموزشی در راستای فاز سوم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان با تاکید بر ارتقای فردی و شغلی، استاندارد سازی محصول و توانمندسازی در حوزه دیجیتال مارکتینگ برای متقاضیان طرح های توسعه مشاغل خانگی مهم ترین هدف انعقاد این تفاهم نامه است.
یادآور می شود، مشارکت در ایجاد شبکه های انسانی حرفه ای برای فروش محصولات تولیدکنندگان مشاغل خانگی استان، ارائه راهکارها در جهت نوآوری در تولید محصولات مشاغل خانگی و مشارکت برای عملیاتی کردن برند سازی در حوزه تولیدات مشاغل خانگی استان از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم نامه است.
خاطرنشان می شود، کسب و کارهای خانگی موضوع همکاری طرفین در این تفاهم نامه عبارتند از مزیت های شناسایی شده در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سطح شهرستان های مختلف استان شامل پرورش زعفران، دست بافته های داری،گبه بافی و نخ ریسی، پرورش گیاهان دارویی، دوخت لباس های محلی، پرورش مرغ بومی، بافندگی سنتی، قالی بافیف حکاکی روی فلز، لباس و پوشاک، عسل و فرآورده های زنبور عسل، بسته بندی میوه خشک و سرمه دوزی و ...