اخبار

کارشناس اجرایی طرح توسعه مشاغل خانگی خوزستان از کارگاه بهین دوخت رامهرمز بازدید کرد

خوزستان

۱۴۰۱/۰۶/۰۸

خلاصه خبر

کارشناس اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان با حضور در کارگاه تولیدی پوشاک "بهین دوخت" رامهرمز، در خصوص همکاری های متقابل با این تولیدکننده گفت و گو کرد.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان، مژگان مندنی زاده کارشناس اجرایی طرح پنج شنبه 3 شهریورماه 1401 از کارگاه تولیدی معصومه ممبینی تولیدکننده پوشاک زنانه در رامهرمز، بازدید کرد.
این تولیدکننده که حدود 15 سال سابقه فعالیت در این حوزه را دارد، برای 7 نفر از بانوان در محل کارگاه خود شغل ایجاد کرده است.
در این نشست ممبینی مشکل کمبود تجهیزات را از مهم ترین مسائل کسب و کار خود عنوان کرد که مندنی زاده با ارائه ایده هایی در زمینه روش های تأمین مالی و حمایت های طرح راهنمایی لازم را به وی ارائه داد که از سوی این تولیدکننده مورد استقبال قرار گرفت و قرار شد وی به عنوان پیشران در طرح ثبت نام کند.
اخذ مجوز مشاغل خانگی و انعقاد تفاهم نامه همکاری از دیگر موضوعات مورد بحث در این دیدار بود و قرار شد با برنامه ریزی دبیرخانه این تولیدکننده در فهرست مشاوره های تخصصی و اقدامات پشتیبانی لازم در این زمینه قرار بگیرد.
طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با هدف ایجاد اشتغال برای ۵۴ هزار نفر از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جهاد دانشگاهی واگذار شده و سازمان جهاددانشگاهی خوزستان نیز با سهمیه ۲۵۰۰ نفر، مجری این طرح در استان است.