اخبار

بازدید مدیر اجرایی طرح از فعالان حوزه مشاغل خانگی خوزستان در نمایشگاه هفته دولت

خوزستان

۱۴۰۱/۰۶/۰۸

خلاصه خبر

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان ضمن بازدید از نمایشگاه مشاغل خانگی بانوان در محل نمایشگاه هفته دولت استان، با فعالان این حوزه در خصوص همکاری در طرح گفتگو کرد.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان، شیما تقی نژاد با حضور در محل برپایی نمایشگاه هفته دولت در محل نمایشگاه های دائمی استان، از غرفه های بانوان و فعالان مشاغل خانگی حاضر در محل این نمایشگاه بازدید کرد.
این نمایشگاه به مناسبت گرامی داشت هفته دولت از 6 تا 8 شهریورماه از سوی استانداری برپا شده و تعدادی از غرفه های آن به فعالان حوزه مشاغل خانگی اختصاص یافته است. پیشرانان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان نیز در این نمایشگاه حضور پررنگی دارند و خانم ها زینب قربانی تولیدکننده محصولات و فرآورده های غذایی شرکت تعاونی روستایی دهکده آرام از شهرستان اندیمشک، کبری طاهری تولیدکننده انواع عروسک و پوشاک بافت با برند "چی توک"، نادیا علی نجاتی تولیدکننده محصولات ورزشی تریکو با برند "جاتی"، افسانه کهراریان تولیدکننده انواع فرش و تابلوفرش از شهرستان آبادان، گلبانو لجم اورک تولیدکننده انواع قالی و گلیم و دستبافته های عشایری ازشهرستان ایذه، سمیه صیدال تدوئی تولیدکننده ترشی و شور با برند "سیرناع" و ... محصولات خود را در معرض نمایش عموم قرار داده اند.
این نمایشگاه به مدت سه روز از ساعت 18 تا 23 پذیرای بازدید عموم علاقمندان است. تقی نژاد مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان، در این بازدید ضمن گفت وگو با تک تک غرفه داران و فعالان مشاغل خانگی در این نمایشگاه در خصوص مسائل کسب و کار آن ها و همکاری در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی توضیحات لازم را مطرح کرد که با استقبال شماری از آن ها همراه بود.
طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با هدف ایجاد اشتغال برای ۵۴ هزار نفر از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جهاد دانشگاهی واگذار شده و سازمان جهاددانشگاهی خوزستان نیز با سهمیه ۲۵۰۰ نفر، مجری این طرح در استان است.