اخبار

افتتاح شعبه جدید تولیدی پوشاک "بهپوش" اندیمشک با سرمایه گذاری 5 میلیارد ریال

خوزستان

۱۴۰۱/۰۶/۱۳

خلاصه خبر

پیشران رسته پوشاک طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان از افتتاح شعبه جدید خود با سرمایه گذاری اولیه 5 میلیارد ریال و ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم برای 25 نفر از بانوان، خبر داد.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان، زهرا محمدی پیشران طرح و مدیرعامل شرکت تعاونی تولیدی "بهپوش آذین بانوی زاگرس" از شهرستان اندیمشک با راهبری کارشناسان طرح و اخذ تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی، موفق به راه اندازی شعبه دوم کارگاه تولیدی خود در این شهرستان شد.
وی در این خصوص خاطرنشان کرد: شعبه دوم کارگاه با سرمایه گذاری اولیه 5 میلیارد ریال راه اندازی و افتتاح شده و با بهره برداری از آن برای 25 نفر از بانوان به صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد شده است.
این پیشران طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان، افزود: در مجموع در 2 شعبه کارگاه، 50 نفر مشغول به کار شده اند که همه آنان را زنان تشکیل می دهند.
همچنین در مراسمی با حضور ارسلان غمگین مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، فرماندار شهرستان اندیمشک و دیگر مسئولان، از این شرکت تعاونی به عنوان تعاونی برتر شهرستان تجلیل شد.
طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با هدف ایجاد اشتغال برای ۵۴ هزار نفر از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جهاد دانشگاهی واگذار شده و سازمان جهاددانشگاهی خوزستان نیز با سهمیه ۲۵۰۰ نفر، مجری این طرح در استان است.