اخبار

تیم اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی خوزستان از کارخانه پوشاک مطهره بازدید کرد

خوزستان

۱۴۰۱/۰۶/۱۳

خلاصه خبر

تیم اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان از کارخانه تولیدی پوشاک صنعتی و نظامی مطهره اهواز بازدید کردند.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان، دکتر سیدرضا علوی مشاور، به همراه شیما تقی نژاد مدیر اجرایی طرح، یک شنبه 30 مردادماه 1401ضمن حضور در شهرک صنعتی شماره یک اهواز از کارخانه تولیدی پوشاک مطهره با مدیریت زهره صالحی چلچه پیشران طرح بازدید کردند.
 در این بازدید که با حضور فاطمه طاهری فر، نادیا علی نجاتی و مریم دانش از پیشرانان حوزه پوشاک، انجام شد صالحی چلچه به ارائه توضیحاتی در خصوص حیطه های فعالیت این کارخانه پرداخت و فرآیند طراحی تا دوخت انواع پوشاک صنعتی و نظامی را تشریح کرد.
وی که با مشاوره و راهبری تیم اجرایی طرح موفق شد کسب و کار خود را از یک کارگاه کوچک به تنها کارخانه تولید پوشاک صنعتی و نظامی اهواز ارتقا دهد، مهم ترین چالش کسب و کار خود را تأمین نیروی انسانی ماهر و توانمند عنوان کرد.
همچنین در این جلسه سیدرضا علوی مشاور طرح، ضمن ارائه نکاتی در خصوص سیستم سازی، برندسازی، تأمین نیروی انسانی و ...، راهکارهایی برای جذب و تربیت نیروی موردنیاز این واحد تولیدی مطرح کرد.
صالحی چلچه از سال 1399 به عنوان پیشران با طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان همکاری می کند و اخیرا با راهبری و مشاوره دبیرخانه طرح فعالیت خود را در قالب کارخانه تولید پوشاک نظامی و صنعتی با برند "مطهره" توسعه داده و برای تعداد قابل توجهی از بانوان سرپرست خانوار و بدسرپرست ایجاد اشتغال کرده است.
طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با هدف ایجاد اشتغال برای ۵۴ هزار نفر از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جهاد دانشگاهی واگذار شده و سازمان جهاددانشگاهی خوزستان نیز با سهمیه ۲۵۰۰ نفر، مجری این طرح در استان است.