اخبار

بازدید تیم اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی خوزستان از تولیدی پوشاک بیتاتن اهواز

خوزستان

۱۴۰۱/۰۶/۱۶

خلاصه خبر

تیم ستاد اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان با حضور در شهرک صنعتی شماره یک اهواز از کارگاه پیشران طرح بازدید کردند.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان، دکتر سیدرضا علوی مشاور به همراه شیما تقی نژاد مدیر اجرایی طرح، یک شنبه 30 مردادماه 1401با حضور برخی از پیشرانان طرح از کارگاه فاطمه طاهری فر تولیدکننده پوشاک بچگانه با برند "بیتاتن" دیدن کردند.
در این بازدید که زهره صالحی چلچه، نادیا علی نجاتی و مریم دانش از پیشرانان حوزه پوشاک حضور داشتند، طاهری فر به بیان خلاصه ای از وضعیت کسب و کار خود پرداخت و مشکلات و چالش ها در بحث تأمین نیروی انسانی را مطرح کرد.
همچنین در این جلسه سیدرضا علوی مشاور طرح، ضمن ارائه نکاتی در خصوص مسائل مدیریت نیروی انسانی پیشنهاداتی برای ماندگاری و تأمین نیروی کار ماهر به این پیشران ارائه داد.
طاهری فر، مدیر تولیدی پوشاک بچگانه با برند "بیتاتن" در زمینه تولید پوشاک برای دختران گروه سنی 4 تا 10 سال فعالیت می کند و از سال 1399 با ایجاد استغال برای 8 نفر با طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان همکاری دارد. وی با مشاوره و راهبری دبیرخانه طرح توانست کارگاه خود را در محل شهرک صنعتی شماره یک اهواز راه اندازی کند.
طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با هدف ایجاد اشتغال برای ۵۴ هزار نفر از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جهاد دانشگاهی واگذار شده و سازمان جهاددانشگاهی خوزستان نیز با سهمیه ۲۵۰۰ نفر، مجری این طرح در استان است.