اخبار

اتصال به بازار متقاضیان حوزه خیاطی استان قزوین در کارگاه پیشران فعال

قزوين

۱۴۰۱/۰۶/۱۹

متن کامل خبر

 در راستای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی که به کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اجرای جهاد دانشگاهی قزوین انجام می پذیرد، بازدیدی با هدف تکمیل فاز اتصال به بازار طرح در تاریخ چهارشنبه شانزدهم شهریور ماه از کارگاه پیشران فعال استان در حوزه خیاطی صورت گرفت.
در راستای همین جلسه، فرآیند اتصال به بازار نزدیک به 30 نفر از متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در حوزه خیاطی در کارگاه تولیدی سرکارخانم عرفانیان که متقاضی نیروی کار بودند صورت پذیرفت.
 در بازدید حضوری متقاضیان از کارگاه ایشان که با حضور جناب آقای رحیمی معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین و سرکار خانم مولاوردیخانی معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی قزوین همراه بود، افراد از نزدیک با محیط کار آشنا شدند و شرایط کار در کارگاه از جمله ساعت کاری 8 صبح تا 5 عصر، حقوق مصوب اداره کار، بیمه و ... توسط پیشران به عزیزان توضیح داده شد.
در ادامه قرار شد بررسی تخصصی تری از توانمندی متقاضیان همراه با آزمونی در جلسه ای که در همین هفته برگزار می شود؛ صورت پذیرد.
همچنین در جریان این جلسه، سید مصطفی زرآبادی صحبت هایی درخصوص طرح توسعه مشاغل خانگی و اهداف آن، نقشی که جهاد دانشگاهی در این همکاری خواهد داشت و فرآیندی که برای این همکاری طی خواهد شد توضیحاتی ارائه دادند.
این کارگاه در شهرک صنعتی لیا واقع است و به صورت تخصصی در زمینه پوشاک بانوان فعالیت دارد.