اخبار

تعاونی پیشران پوشاک اندیمشک "برتر ملی" شد

خوزستان

۱۴۰۱/۰۶/۲۰

خلاصه خبر

شرکت تعاونی تولیدی "بهپوش آذین بانوی زاگرس" با مدیریت زهرا محمدی پیشران پوشاک طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان برای دومین سال متوالی به عنوان تعاونی برتر ملی شناخته و در مراسمی با حضور رئیس جمهور از این بانوی کارآفرین تجلیل شد.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان، زهرا محمدی پیشران طرح و مدیرعامل شرکت تعاونی تولیدی "بهپوش آذین بانوی زاگرس" از شهرستان اندیمشک برای دومین سال متوالی توانست با همت و تلاش تحسین برانگیز خود و با ایجاد اشتغال برای 50 نفر از بانوان این شهرستان عنوان تعاونی برتر ملی را کسب  کند.
وی که اخیرأ شعبه دوم کارگاه تولیدی پوشاک خود را افتتاح کرده است، از سرمایه گذاری اولیه 5 میلیارد ریالی در این کارگاه خبر داده بود که به ایجاد اشتغال برای 25 نفر از بانوان انجامید و در مجموع در 2 شعبه این تولیدی 50 نفر مشغول به کار شده اند.
امسال در مجموع در سراسر کشور در میان شرکت های تعاونی با ارزیابی شاخص های مختلف، 17 شرکت به عنوان تعاونی برتر ملی انتخاب شدند که شرکت "بهپوش آذین بانوی زاگرس" با کسب امتیاز بالا موفق شد در میان تعاونی های برتر جای گیرد.
در مراسمی که با حضور رئیس جمهور به مناسبت گرامی داشت روز تعاون، در تهران برگزار شد از این بانوی کارآفرین تجلیل شد؛ همچنین این تعاونی به عنوان تعاونی برتر استانی و شهرستانی مورد تقدیر قرار گرفت.
طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با هدف ایجاد اشتغال برای ۵۴ هزار نفر از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جهاد دانشگاهی واگذار شده و سازمان جهاددانشگاهی خوزستان نیز با سهمیه ۲۵۰۰ نفر، مجری این طرح در استان است.