اخبار

حضور پیشرانان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان گلستان در جشنواره اقوام استان گلستان

گلستان

۱۴۰۱/۰۸/۲۵

خلاصه خبر

حضور چند تن از پیشرانان طرح ملی توسعه‌ مشاغل خانگی این استان در پانزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین که در شهر گرگان برگزار شد خبر داد.


متن کامل خبر

 دبیرخانه طرح ملی مشاغل خانگی استان گلستان، از حضور چند تن از پیشرانان طرح ملی توسعه‌ی مشاغل خانگی این استان در پانزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین که در شهر گرگان برگزار شد خبر داد.

پانزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین از  ۱۷ تا 22 آبان ماه به مدت 6 روز در محل نمایشگاه بین المللی گرگان برگزارشد.

این جشنواره در بخش‌های مختلف معرفی جاذبه‌های گردشگری، میراث فرهنگی، صنایع دستی و هنرهای استان‌های مختلف با محوریت معرفی جاذبه‌های گردشگری استان گلستان به ویژه دیوار دفاعی گرگان برگزار شد که فرصت مغتنمی جهت ارائه محصولات پیشرانان این طرح در جشنواره را که با حضور استان­های مختلف بود را فراهم ساخت.

یادآور می شود که طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نظارت اداره کل تعاون استان گلستان؛ همرمان با کل کشور در جهاددانشگاهی استان گلستان در حال اجرا می باشد. سهم این استان در طرح اشتغال   2300 نفراز متقاضیان مشاغل خانگی است.