اخبار

علوی توضیح داد: گردآوری و آمارگیری از داده های میدانی برای مخاطب شناسی

خوزستان

۱۴۰۱/۰۹/۰۵

خلاصه خبر

دوازدهمین نشست هم اندیشی پیشرانان پوشاک خوزستان با تیم اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان با هدف تأسیس شرکت بازاریابی تخصصی پوشاک با بررسی داده های تحقیق میدانی برای مخاطب شناسی، برگزار شد.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان، در این جلسه که دوشنبه، 23 آبان ماه 1401 با حضور سیدرضا علوی مشاور، شیما تقی نژاد مدیر اجرایی طرح و همچنین مریم دانش، نادیا علی نجاتی و فاطمه طاهری فر پیشرانان شبکه پوشاک استان در سالن جلسات سازمان مرکزی جهاددانشگاهی استان برگزار شد، اعضا به بیان گزارشی از داده های خود در مصاحبه ها پرداختند.
در این جلسه خانم ها علی نجاتی، طاهری فر و دانش با ارائه چک لیست های خود به بیان اطلاعات بدست آمده از مصاحبه ها پیرامون رنگ های انتخابی پرداختند.
در ادامه این جلسه علوی مشاور طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان با مرتب کردن این اطلاعات در یک جدول برای آمارگیری از داده ها و مشخص کردن پرتکرارترین رنگ ها، این اطلاعات را مورد بررسی قرار داد.
طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با هدف ایجاد اشتغال برای ۵۴ هزار نفر از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جهاد دانشگاهی واگذار شده و سازمان جهاددانشگاهی خوزستان نیز با سهمیه ۲۵۰۰ نفر، مجری این طرح در استان است.