اخبار

مشاغل خانگی آسیب‌های اجتماعی خانواده را کاهش می‌دهد.

قزوين

۱۳۹۹/۰۷/۱۵

متن کامل خبر

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان قزوین:
مشاغل خانگی آسیب‌های اجتماعی خانواده را کاهش می‌دهد.

 سه‌شنبه 8 تیر ماه جلسه‌ای با حضور معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان قزوین و معاون آموزشی جهاددانشگاهی برگزار شد و درباره راه‌های تعامل و همکاری درباره طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان بحث و گفت‌‍ و گو شد.
در این دیدار جواد حبیبی تصریح کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی آسیب‌های اجتماعی خانواده رو کاهش می‌دهد. زیرا که امروزه بنیان خانواده با مشکلاتی مواجه است که اشتغال خانگی و درآمدزایی می‌تواند به بخشی از این مشکلات خاتمه دهد.
هم‌چنین مولاوردیخانی، معاون آموزشی جهاددانشگاهی بیان کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی تحت نظارت و مدیریت معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با همکاری جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد توسعه‌ای در حال اجرا بوده و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هر استان به عنوان ناظر استانی طرح است.
وی ادامه داد: ثبت‌نام در سامانه www.inhb.ir آغاز شده و همچنان ادامه دارد و همکاری و حمایت سازمان‌ها و دستگاه‌های استان نقش مهمی در موفقیت طرح خواهد داشت.
در پایان مولاوردیخانی ضمن دعوت از حبیبی برای عضویت ایشان در شورای راهبردی این طرح ملی از همکاری و تعامل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان قزوین تقدیر و تشکر کرد.