اخبار

تشریح روند طرح ملی مشاغل خانگی در اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی

همدان

۱۳۹۹/۰۷/۱۶

متن کامل خبر

رئیس جهاد دانشگاهی همدان جهت تشریح روند طرح ملی مشاغل خانگی با مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان دیدار کرد.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه جهاد دانشگاهی اعتبار علمی جامعه است، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در سال های اخیر بدون داشتن بودجه دولتی توانسته کارهای بسیار خوبی را به سرانجام برساند.

احمد توصیفیان عملکرد مطلوب جهاد دانشگاهی را مرهون مدیران قوی این سیستم دانست و افزود: تیم‌سازی یکی از رمزهای موفقیت در انجام کارها است که این مهم به خوبی در جهاد دانشگاهی دیده می‌شود.

وی ضمن امیدواری در اثربخشی و رضایت در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، تصریح کرد: به دلیل شرایط کنونی جامعه و کشور، اشتغال یکی از اساسی‌ترین و مهمترین برنامه ها است که امیدواریم با این طرح بتوانیم گام‌های مثبتی در تحقق آن برداریم.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد همدان نیز ضمن ابراز خرسندی از شناخت کامل مدیرکل کار و تعاون استان همدان از جهاد دانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی در برخی از امور نمی تواند به تنهایی وارد عمل شود و نیازمند همکاری و همیاری دستگاه ها است.

علی کلانترنیا با بیان اینکه همکاران ما در جهاد دانشگاهی در تلاش هستند تا جهاد را به جایگاهی که لیاقت آن را دارد برسانند، اظهار کرد: با اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی شاهد فصل جدیدی از همکاری جهاد با اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی هستیم که برای اجرای هرچه بهتر آن از هیچ کوششی مضایقه نخواهیم کرد.

وی در پایان گفت: در هفته یکبار جلسه‌ای تحت عنوان اشتغال در جهاد دانشگاهی تشکیل می شود تا روند اجرای این طرح ملی توسط شورای راهبری بررسی و نواقص رفع گردد.

در ادامه نیز ضمن بررسی اقدامات صورت گرفته در این طرح، توانمندی های استان در اجرای هرچه بهتر آن از سوی مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان مطرح شد.