اخبار

برگزاري نشست توجيهي طرح ملي توسعه مشاغل خانگي در خمینی شهر

اصفهان

۱۳۹۹/۰۷/۱۹

متن کامل خبر

 بر اساس اين گزارش؛ بصیری فرماندار شهرستان خمینی شهر ضمن بیان تاکید بر پتانسیل های موجود در شهرستان با اعلام حمایت از اجرای این طرح ، خواستار مشارکت و حمایت دستگاه های مرتبط با این طرح شد. وی افزود مشاغل خانگی علاوه ایجاد اشتغال پایدارو عدالت اجتماعی ، با توجه به اقشار آسیب‌پذیر، باعث  کاهش فقر در جامعه شده و به توسعه اجتماعی کمک خواهند کرد.

سراج مدير اجرايي اين طرح در استان اصفهان در اين نشست، اظهاركرد: طرح ملي توسعه مشاغل خانگي يك طرح دو جانبه مابين وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي و جهاددانشگاهي و از جمله طرح‌های حمایتی حوزه اشتغال است که با نقش آفرینی معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی به عنوان نهاد واسط، تسهیل‌گر و توسعه‌ای در31  استان کشوردر حال اجرا می‌باشد.

وی با اشاره به اهداف مختلف این طرح افزود :یکی از نتایج مورد انتظار این طرح توانمندسازی متقاضیان مشاغل خانگی و آموزش مهارت‌هاي كارآفريني و كسب وكار براي متقاضيان راه‌اندازي مشاغل خانگي جهت كاهش ريسك اوليه سرمايه‌گذاري در اين حوزه بدون تکیه بر وام و تسهیلات  می باشد.
شايان ذكر است؛ طرح ملي توسعه مشاغل خانگي همزمان با سراسر كشور در استان اصفهان در حال اجراست و افراد می توانند با مراجعه به سایت
inhb.ir در دو گروه متقاضی و پشتیبان ثبت نام نمایند.