اخبار

دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در ساوه افتتاح شد

مرکزي

۱۳۹۹/۰۸/۰۵

متن کامل خبر

 
دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با حضور جمعی از مسئولان در شهرستان ساوه راه اندازی شد.


بر اساس این گزارش؛ محمدتقی آبایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در حاشیه آئین افتتاح این دبیرخانه که در ساختمان جهاد دانشگاهی ساوه انجام شد، اظهار کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در قالب تفاهم نامه مشترک بین معاونت اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، جهاد دانشگاهی کشور و صندوق کارآفرینی امید اجرایی می شود.


وی با بیان اینکه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ناظر بر اجرای طرح در استان و جهاد دانشگاهی مجری آن است، افزود: این نهاد همواره در حوزه های مختلف خوش درخشیده و از شروع انقلاب در هر حوزه ای که ورود پیدا کرده توانسته موفق عمل کند.


آبایی اظهار کرد: به همین جهت است که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه های مختلف از جمله اشتغال با جهاد دانشگاهی همکاری هایی را انجام داده است و طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از جمله این همکاری هاست.


به گزارش ایسنا، دبیرخانه این طرح در شهرستان ساوه با حضور نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل تعاون و رئیس جهاد دانشگاهی استان به عنوان یکی از دبیرخانه های طرح در استان مرکزی افتتاح شد.

 

دبیرخانه های طرح در "اراک، کمیجان، شازند، خنداب، تفرش، آشتیان و فراهان با محوریت اراک" و " محلات، خمین، دلیجان، محلات با محوریت نیم‌ور محلات" نیز راه اندازی می شود و  شهرستان های ساوه و زرندیه نیز زیرمجموعه دبیرخانه ساوه خواهند بود. دبیرخانه مرکزی طرح نیز در اراک مستقر خواهد شد.