اخبار

نقش آفرینی انجمن بلند همتان در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

سيستان وبلوچستان

۱۳۹۹/۰۸/۱۰

متن کامل خبر

نشست هم اندیشی سه جانبه فی مابین دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی ، امور بانوان و خانواده استانداری و انجمن بلندهمتان برگزار گردید.

این نشست با حضور داودی راد کارشناس اجرایی طرح‌ملی توسعه مشاغل خانگی استان ، شهرکی مسئول اشتغال امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان و خانم نادری دبیر انجمن کوتاه قامتان در محل انجمن برگزار شد.
در ابتدای نشست داودی راد ، کارشناس اجرایی طرح ؛ به معرفی و اهداف طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با کارفرمایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و اجرای جهاددانشگاهی در کل کشور اشاره نمودند و از مزایای این طرح که میتواند موجبات اشتغال پایدار جوامعی همچون اعضای این انجمن را فراهم سازد مطالبی بیان نمودند.

شهرکی ، مسئول اشتغال امور بانوان و خانواده استانداری، ضمن حمایت از این طرح ،با توجه به شرایط ویژه بانوان بلند همت انجمن کوتاه قامتان در جامعه، خواستار توجه بیشتر جهت پر رنگ تر شدن نقش این عزیزان در مشاغل خانگی شدند.
نادری ، دبیر انجمن کوتاه قامتان ،ضمن معرفی ظرفیت ها و توانایی های اعضاء این انجمن بیان کردند که ایجاد انگیزه و نقش آفرینی اجتماعی و اقتصادی اعضاء در شرایط امروز، اهمیت بسیاری دارد و از اهداف ما در انجمن کوتاه قامتان می باشد.
در پایان نشست داودی راد ؛ ضمن خداقوت به مسوولین انجمن کوتاه قامتان، بیان داشتند این همکاری موثر سه جانبه بتواند بستر لازم را جهت شکوفایی ظرفیت های این انجمن را در طرح مشاغل خانگی فراهم آورد.
گفتنی است علاقه‌مندان به ثبت‌نام در این طرح می‌توانند به سامانه inhb.ir مراجعه نمایند.

درضمن شرایط متقاضیان ثبت‌نام در این طرح، حداقل سن ۱۸ سال، بومی استان محل ثبت‌نام، عدم اشتغال تمام وقت و نداشتن بیمه کارفرمایی است.