اخبار

همراهی با جهاددانشگاهی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی ضرورت دارد

هرمزگان

۱۳۹۹/۰۸/۱۰

متن کامل خبر


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:
همراهی با جهاددانشگاهی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی ضرورت دارد
 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: هدایت و راهبری “طرح ملی توسعه مشاغل خانگی” با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاددانشگاهی باید قوت بگیرد.
ایرج حیدری در دومین جلسه شورای طرح توسعه مشاغل خانگی عنوان کرد: شهرستان های استان هرمزگان مهد صنایع دستی و مشاغل خانگی بوده و همراهی و همکاری فرمانداوان و بخشداران در این مسیر حائز اهمیت است.
وی ضمن قدردانی از همراهی کمیته امداد در این طرح، ادامه داد: کمیته امداد ، بهزیستی و جهادکشاورزی به دلیل ارتباط مستقیم با چنین جریانی در نتیجه بخشی و به ثمر رسیدن این طرح نقش مهمی را ایفا خواهند کرد.
حیدری افزود: نقش فرمانداران، بخشداران و همچنین مدیران بخش های اجرایی و همراهی با جهاددانشگاهی در این مسیر بسیار مهم است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با بیان این که ارائه اقدامات و نتایج آن به مجریان این طرح باید صورت بگیرد، تصریح کرد: میزان مشارکت فعالان  صنایع دستی و مشاغل خانگی در شهرستان های استان هرمزگان به دلیل ظرفیت بسیار مناسب استان باید بیش از پیش صورت بگیرد.
وی در پایان گفت: تأمین شرایط به منظور توسعه کارآفرینی و مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی با تسهیل و تشویق همکاری‌های جمعی و تأکید بر ارتقاء درآمد و نقش طبقات کم‌درآمد و متوسط از اهمیت ویژه ای برخورداراست.