اخبار

مشارکت و یاری سازمان های مردم نهاد استان برای معرفی طرح توسعه مشاغل خانگی

كرمان

۱۳۹۹/۰۸/۱۴

متن کامل خبر

مدیراجرایی طرح توسعه مشاغل خانگی استان کرمان با جناب آقای شجاعی نماینده سازمان های مردم نهاد در شورای توسعه و حمایت استان و سرکار خانم عالم زاده مدیر موسسه خیریه یاری گران مهر دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار مهندس حسامی به تشریح جزئیات طرح پرداخت و اشاره کرد:در این طرح افراد جویای کار،صاحبان مشاغل خانگی،خانم های خانه دار و زنان سرپرست خانوار میتوانند ثبت نام و از مزایای این طرح که شامل : آموزش-توانمندسازی-مشاوره-اتصال به بازار-بازاریابی محصولات-ثبت برند-فروش محصولات و ... به صورت کاملا رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه ای بهره مند شوند.

نماینده سازمان های مردم نهاد در شورای توسعه و حمایت استان با بیان اینکه سمن ها بازوان پرتوان جامعه هستند و به عنوان تشكل هاي برآمده از دل جامعه، ظرفيت هاي بالايي براي رفع معضلات و بحران هاي اجتماعي دارند، گفت: با توجه به اینکه مهم‌ترین نقش سمن‌ها افزایش مشارکت اجتماعی، پیشرفت و توسعه جامعه است، سمن ها میتوانند در زمینه معرفی طرح به آحاد مردم اقدامات شایسته و خوبی را انجام دهند.

خانم عالم زاده با بیان اینکه موسسات و سازمان‌های خیریه شریک و همکار مناسب برای دولت ها در اجرای برنامه های مختلف از قبیل مبارزه با فقر، توانمندسازی و آموزش، مبارزه با ناهنجاری های اجتماعی، کاهش فاصله طبقاتی و افزایش کیفیت زندگی اقشار محروم و نیازمند محسوب می شوند. اجرای موفق این طرح را فرصتی ارزشمند برای متقاضیان دانستند.

در پایان این جلسه جناب آقای شجاعی و سرکار خانم عالم زاده از دبیرخانه طرح بازدید نمودند.