اخبار

حمایت فرماندار فامنین از طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در همدان

همدان

۱۳۹۹/۰۸/۲۶

متن کامل خبر

فرماندار فامنین ضمن استقبال از طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان همدان بر حمایت این طرح در این شهرستان تاکید کرد.

سرپرست جهاد دانشگاهی واحد همدان در دیدار با فرماندار فامنین گفت: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی که به طور همزمان در سراسر کشور در حال اجرا است در استان همدان نیز با نظارت اداره کار، رفاه و تعاون اجتماعی و اجرای جهاد دانشگاهی در حال انجام است.

علی کلانترنیا اظهار کرد: از جمله شرایط ثبت نام در این طرح حداقل سن ۱۸ سال و عدم اشتغال تمام وقت و بیمه کارفرمایی است و هیچ‌گونه محدودیت جنسی در این طرح وجود نداشته و ثبت نام تمامی افراد واجد شرایط بلامانع است.

وی بیان کرد: اتصال به بازار و درآمد پایدار از جمله اهداف طرح توسعه مشاغل خانگی است به همین جهت باید روی پیشرانان تمرکز داشته باشیم تا بانوان و متقاضیان مشاغل خانگی به بازار متصل شوند.

فرماندار فامنین نیر در این جلسه گفت: کمیته امداد، بهزیستی و جهادکشاورزی به دلیل ارتباط مستقیم با چنین جریانی در نتیجه بخشی و به ثمر رسیدن این طرح نقش مهمی را ایفا خواهند کرد.

سید مجید شماعی اظهار کرد: این طرح کم هزینه است و می تواند در توسعه اقتصادی خانواده ها موثر واقع شود و کسانی که در این طرح شرکت می کنند، اگر همت داشته باشند می توانند به موفقیت دست یافته و شغلی پایدار را بریا خود ایجاد کنند.