اخبار

تعامل سازنده بین کانون وابستگان سپاه استان کرمان و جهاددانشگاهی

كرمان

۱۳۹۹/۰۸/۲۶

متن کامل خبر

مدیراجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان کرمان با ریاست کانون و مدیر کارآفرینی و توانمندسازی کانون وابستگان سپاه استان کرمان به منظور بررسی ظرفیتهای طرفین و تعامل بیشتر دیدار و گفتگو کردند.

سرهنگ انصاری ریاست کانون در ابتدا گزارشی از برنامه ها و اقدامات انجام شده در جهت توسعه مشاغل خانگی در بین بازنشستگان سپاه در استان و همچنین خانواده های آنان ارائه کرد و جهت همکاری بیشتر در زمینه های مختلف اعلام آمادگی کرد. در ادامه مهندس حسامی مدیراجرایی طرح با اشاره به مزایای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی اظهار داشت،  در این طرح افراد جویای کار،صاحبان مشاغل خانگی و تمام افراد بالای ۱۸ سال و فاقد بیمه کارفرمایی میتوانند ثبت نام و از مزایای این طرح بهره‌مند شوند. وی افزود: آموزش، توانمندسازی، مشاوره کسب و کار، اتصال به بازار، بازاریابی محصولات، ثبت برند و فروش محصولات به صورت کاملا رایگان از جمله مزایای این طرح برای افراد متقاضی و پیشران است.

در ادامه محمدی مدیر کارآفرینی و توانمندسازی کانون گفت: اجرای صحیح این طرح میتواند در ایجاد اشتغال پایدار نقش بسزایی داشته باشد و در شرایط اقتصادی کنونی برای افراد آسیب پذیر جامعه حیاتی تلقی میشود و با تحقق آن بخشی از نیازهای جامعه را برآورده می سازد.

 در پایان مقرر شد جزئیات و مزایای طرح به اطلاع بازنشستگان سپاه استان و خانواده های آنان برسد.