اخبار

بررسی روند اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان اصفهان در شهرستان لنجان

اصفهان

۱۳۹۹/۰۸/۲۸

متن کامل خبر

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، در این جلسه که بخشدار شهرستان زرین شهر، مدیر اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، نمایندگان صندوق کارافرینی امید، بنیاد برکت و کلیه دهیاران شهرستان زرین شهر حضور داشتند.طرح ملی توسعه مشاغل خانگی توسط کارشناسان جهاددانشگاهی استان اصفهان تشریح گردید.

نماینده جهاد دانشگاهی در این جلسه ضمن معرفی طرح ، خاطر نشان نمود که این طرح با هدف ایجاد توسعه و پایدارسازی مشاغل خانگی در حال اجراست. وی افزود: اولویت‌های شغلی این طرح با توجه به مزیت و نیاز استان(بتفکیک شهرستان ها) و همفکری دستگاه‌های اجرایی شناسایی شده است که پس از پایان ثبت پایش و ارزیابی متقاضیان جهت برگزاری دوره‌های توانمندسازی و ارائه مشاوره و هدایت متقاضی انجام می‌گیرد.

دراین جلسه بخشدار شهرستان لنجان با ارایه گزارشی از پتانسیل های موجود در شهرستان و فعالیت های صورت گرفته، خواستار همکاری کلیه دستگاه های اجرایی مرتبط با این طرح گردید.

بعد از  بررسی مزیت ها و پتانسیل های  این شهرستان، راهنمایی ها و نکات لازم در راستای طرح اراِیه شد تا متقاضیان و پیشران ها در سایت مشاغل خانگی  ثبت نام داشته باشند.

یادآور می شود متقاضیان علاقه مند می توانند جهت ثبت نام به سامانه www.inhb.ir مراجعه نمایند و از مزایای متعدد این طرح جهت ایجاد ، توسعه و پایدارسازی مشاغل خانگی بهره ببرند.