اخبار

تشریح طرح مشاغل خانگی استان اردبیل در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری پارس‌آباد

اردبيل

۱۳۹۹/۰۸/۲۸

متن کامل خبر

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان پارس‌آباد از توابع استان اردبیل تشریح شد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل، در این جلسه معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری پارس‌آباد با تاکید بر اهمیت بهره‌مندی شهرستان از مزیت‌های این طرح ملی، اظهار کرد: این طرح فرصت مناسبی را برای توسعه، استفاده از ظرفیت و استعدادهای منطقه به ویژه در حوزه کشاورزی و صنایع دستی فراهم می‌کند.

اروجعلی محمدزاده با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی ظرفیت و مزیت‌های استان را به خوبی شناسایی و معرفی کرده است، افزود: توجه به آموزش و توانمندسازی و اتصال به بازار در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از نقاط قوت این طرح است که باید این مرحله با برنامه‌ریزی مناسب توسط جهاددانشگاهی به انجام برسد.

وی خاطرنشان کرد: لازم است دستگاه‌های اجرایی که با مردم ارتباط مستقیمی دارند نسبت به هدایت مشمولان این طرح که توسعه اقتصاد و اشتغالزایی را رقم خواهد زد، اقدام کنند.

محمدزاده یادآور شد: با توجه به اینکه پارس‌آباد، دومین شهرستان استان اردبیل از نظر وسعت و جمعیت است به همین خاطر نیاز به ایجاد اشتغال پایدار در این شهرستان محسوس تر است.

وی افزود: امیدواریم این طرح با همکاری موثر جهاددانشگاهی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرمانداری‌ها و کلیه دستگاه‌های مرتبط با اشتغال با نظم و دقّت مناسبی اجرا و اهداف آن محقق شود.

در ادامه این جلسه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی توسط کارشناسان جهاددانشگاهی استان اردبیل تشریح گردید و به سئوالات اعضای کارگروه پاسخ داده شد.