اخبار

اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی فرصتی برای تجمیع ظرفیت های بخش های مختلف دولتی و خصوصی

كرمان

۱۳۹۹/۰۹/۰۵

متن کامل خبر

مدیراجرایی طرح توسعه مشاغل خانگی کرمان با مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمان به منظور هم اندیشی و انتقال تجربیات خود جهت اجرای طرح با هم دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه که در محل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری برگزار گردید ابتدا ایمان حسامی به تشریح جزئیات طرح پرداخت و به مزایای آن که شامل: آموزش، توانمندسازی، مشاوره، تولید محصول، بازاریابی محصول، ثبت برند و ... اشاره کرد و متذکرشد که تمام این خدمات بصورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار خواهدگرفت.

سپس دکتر حسینی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با اشاره به لزوم اشتغال زایی در شرایط اقتصادی موجود به ویژه برای مناطق محروم استان، گفت: طرح ها و برنامه های مختلفی در این دفتر به منظور کمک به اشتغال پایدار برنامه ریزی و در حال اجرا می باشند که طرح هایی مثل طرح جهش حرکت در روستاها، طرح مانا و طرح سمیم از جمله آنها هستند که برای اجرای این طرح ها میتوان از ظرفیت و توان جهاددانشگاهی بهره برد.

"حسینی" افزود: اجرای موفق طرح توسعه مشاغل خانگی میتواند از موازی کاری های دستگاه های دولتی به منظور ایجاد اشتغال جلوگیری و با تجمیع ظرفیت ها در منابع مالی و منابع انسانی صرفه جویی کرد.

در پایان "حسامی" سامانه inhb.ir را به منظور مراجعه متقاضیان جهت ثبت نام معرفی نمود و گفت: دبیرخانه طرح در کرمان همه روزه آماده پاسخگویی به سوالات متقاضیان می باشد.