اخبار

برگزاری شورای راهبری طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در اصفهان

اصفهان

۱۳۹۹/۰۹/۱۶

متن کامل خبر

جلسه شورای راهبری طرح با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی و  اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، سازمان صنعت معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و کمیته امداد امام خمینی ره در اصفهان تشکیل شد.
در این جلسه که بصورت مجازی تشکیل شد ، دکتر ژیان پور سرپرست جهاد دانشگاهی واحد اصفهان طرح گزارشی از کلیات  طرح ارایه و در ادامه مدیر اجرایی پروژه از اقدامات انجام یافته در فاز اول  طرح برای حاضران در جلسه گزارش داد.

سراج با اشاره به روند اجرای این طرح ملی، افزود: مزیت و نقاط ضعف و قوت شهرستان‌ها توسط جهاددانشگاهی شناسایی و در این طرح معرفی شده است که با تعامل سازنده و اطلاع‌رسانی به متقاضیان شهرستان‌ها می‌توان به توسعه اشتغال استان کمک کرد.

درادامه این جلسه که با حضور تعدادی از مدیران ادارات کار شهرستان های استان اصفهان تشکیل شد ، نماینده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان  ضمن قدردانی از تلاش‌های جهاددانشگاهی واحد اصفهان برای اجرای دقیق طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، تصریح کرد: یکی از خروجی های مهم این طرح تشکیل خوشه ها و شبکه های اشتغال خانگی در استان اصفهان می باشد که فرصت مناسبی را برای توسعه، استفاده از ظرفیت و استعدادهای منطقه فراهم می‌کند.

در انتهای این جلسه که با پرسش و پاسخ حاضران پیرامون طرح ادامه یافت ، مقرر شد در گام بعدی پیشران های استان توسط دستگاه های اجرایی برای طرح معرفی و اطلاع رسانی و تبلیغات طرح توسط حاضران در سطح شهرستانها انجام گردد.