اخبار

بسیج با ساختار مویرگی، تأثیرگذار در تقویت هویت نسل امروز

كرمان

۱۳۹۹/۰۹/۱۹

متن کامل خبر

مدیراجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان کرمان با مسئول بسیج سازندگی شهرستان کرمان به منظور بررسی ظرفیتهای طرفین و تعامل بیشتر دیدار و گفتگو کردند.

"سرهنگ موسی پور" مسئول بسیج سازندگی شهرستان کرمان گفت: حضور نیروهای بسیج  در بلایای طبیعی، حوزه بهداشت و سلامت، فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در تقویت هویت نسل امروز بسیار تاثیر گذار بوده است.

"سرهنگ موسی پور" افزود: بسیج نیروی جدا از مردم نیست، بلکه از خود مردم است و با ساختار فراگیر مویرگی در سراسر کشور، هر کجا از ساختارهای رسمی، دولتی و نظامی با نیازی مواجه می‌شویم، بسیج آن کاستی‌ها را به خوبی پوشش می‌دهد.

در ادامه جلسه "مهندس حسامی" مدیراجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان کرمان به تشریح طرح و بیان جزئیات آن پرداخت و گفت:اجرای موفق این طرح میتواند در استان کرمان برای 2500 نفر شغل پایدار به ارمغان داشته باشد.

"مهندس حسامی" افزود: تمامی خدماتی که در این طرح به متقاضیان ارائه میگردد کاملا رایگان خواهد بود و امیدواریم این طرح با نتایج خوب، مبنا و پایه اقدامات بعدی و موثر در حوزه اشتغال استان باشد.

در پایان جلسه مقرر شد جزئیات و مزایای طرح با کمک نیروهای بسیجی و جهادی به اطلاع آحاد مردم برسد تا بتوانند نسبت به ثبت نام در سامانه INHB.ir اقدام نمایند.